پیام تسلیت کانون صنفی معلمان ایران

    پیام تسلیت کانون صنفی معلمان ایران به فراخور درگذشت مادر آقای محمود بهشتی لنگرودی سخنگوی این کانون
 

درگذشت مادر آقای محمود بهشتی لنگرودی سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران و از اعضای با سابقه و تاثیر گذار جامعه فرهنگیان ایران غمی سنگین را در جانمان فرو ریخت. اعضای کانون صنفی معلمان ایران و جامعه فرهنگی خود را در غم در گذشت این فقید، شریک می داند و تسلیت خود را نثار بازماندگان آن مرحوم می نماید. به اطلاع می رساند مجلس به مناسبت سومین روز درگذشت آن فقید در شهرستان لنگرود مسجد آقا سید عبدالله در روز جمعه از ساعت 21:30 تا ساعت 23 برگزار می گردد.

http://moaleman.org/news/item/288-mother-miss.html

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدین شبرو پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ

با سلام
من همیشه و از وبلاگ شما بازدید می کنم، وبلاگ شما را لینک کردم، لطفا به وبلاگهای من سر بزنید و دو وبلاگ من را لینک کنید.
www.borujerd.blogfa.com
www.nokhbeh.blogfa.com
ممنون

نیک نژاد جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ق.ظ

با درود به جناب شبرو،با سرافرازی تارنمای شما را به پیوندهای خودم افزودم. تندرست و کامیاب باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد