برخی دانش آموزان هنرستانی تهران هنوز کتاب درسی ندارند/ آموزش و پرورش تکذیب کرد

تعدادی از والدین دانش آموزان هنرستانهای شهر تهران می گویند که هنوز فرزندانشان کتابهای درسی ندارند این در حالی است که آموزش و پرورش شهر تهران این موضوع را تکذیب و اعلام کرده تمامی کتابهای درسی هنرستان ها تا پایان شهریور ماه توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از والدین در تماس با خبرگزاری مهر از توزیع نشدن برخی کتابهای دروس هنرستانی خبر داده و گفتند: با وجود گذشت بیش از یک ماه از آغاز سال تحصیلی تعدادی از دانش آموزان مقطع سوم هنرستان کتاب ندارند. 

مهدی بهلولی مدرس یکی از هنرستان های منطقه 12 در تماس با خبرنگار مهر نیز اعلام کرد: تا هفته گذشته دانش آموزان هنرستانی رشته کامپیوتر به 5 کتاب تخصصی خود دسترسی نداشتند که 3 کتاب درسی آنها  توزیع شد،  اما همچنان کتابهای درس سخت افزار و چند رسانه ای به دانش آموزان سوم هنرستانی در رشته کامپیوتر داده نشده است.

وی افزود: این موضوع در حالی است که هیچ کدام از کتابهای درسی هنرستان ها جدیدالتالیف نبوده است و آموزش و پرورش نمی تواند بهانه ای برای عدم توزیع مناسب کتابها داشته باشد.

بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار مهر، در حال حاضر دانش آموزان هنرستان عصر انقلاب واقع در منطقه 3 همچنان کتابهای درسی خود را دریافت نکرده و مدیر مدرسه به والدین توضیح داده است که این کتابها از سوی اداره آموزش و پرورش شهر تهران در اختیار آنها قرار نگرفته است.

آموزش و پرورش شهر تهران تکذیب کرد

در این میان اما، مصطفی آذرکیش رئیس اداره فنی و حرفه ای و کار و دانش آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تکذیب عدم توزیع کتاب در هنرستان های شهر تهران، گفت: ممکن است تنها تعداد محدودی از دانش آموزان هنرستانی که در نیمه دوم مهرماه در هنرستانها ثبت نام شده اند کتاب نداشته باشند که مدیر مدرسه به آنها گفته است نسخه پی دی اف را تا زمان تحویل کتاب دریافت کنند تا از دروس خود عقب نمانند.

وی افزود: پیگیریهای لازم برای عدم توزیع کتاب در هنرستان عصر انقلاب نیز از سوی این اداره انجام شده و این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد، چرا که مدیر مدرسه دورنگار  فهرست تمامی کتاب های توزیع شده در هنرستان را در اختیار ما گذاشته است.

آذرکیش ادامه داد: تا شهریورماه 80 درصد کتابهای هنرستانی شهر تهران توزیع شده است و تنها ممکن است دانش آموزانی که در نیمه دوم مهرماه ثبت نام نکرده اند به این کتابها دسترسی نداشته که به زودی کتابها نیز در اختیار آنها قرار می گیرد. 

http://www.mehrnews.com/detail/News/2164774

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد