نجفی شکاف میان آموزش و پرورش و فرهنگیان را کاهش می دهد

یک فعال صنفی معلمان در گفتگو با پویش :

نجفی شکاف میان آموزش و پرورش و فرهنگیان را کاهش می دهد

پایگاه خبری تحلیلی پویش

۲۳ مرداد ۹۲

چکیده : «شرایط ویژه ای برای آقای نجفی ایجاد شده که در تاریخ بی سابقه است . معلمان برای تصدی وزارت آموزش و پرورش توسط ایشان ، مشتاق و بی طاقت هستند .»

یک فعال صنفی معلمان با اشاره به شور و شوقی که از معرفی «محمدعلی نجفی» برای تصدی وزارت آموزش و پرورش در میان فرهنگیان ایجاد شده است گفت : شرایط ویژه ای برای آقای نجفی ایجاد شده که در تاریخ بی سابقه است . معلمان برای تصدی وزارت آموزش و پرورش توسط ایشان ، مشتاق و بی طاقت هستند .

«محمدرضا نیک نژاد» در گفتگو با پویش اظهار داشت : اگر قرار بر حل مشکلات فرهنگیان باشد همدلی میان وزارتخانه و معلمان ، حرف اول را می زند . شکاف میان وزارت آموزش و پرورش و معلمان به جایی رسیده است که اگر بخشنامه ای صادر شود معلمان ، معاونان و مدیران مدارس انگیزه ای برای اجرایش ندارند .
وی در ادامه با اشاره به سابقه ی آقای نجفی گفت : تشکیل خانه معلمان ، ایجاد صندوق ذخیره فرهنگیان و افزایش بی سابقه حقوق معلمان از جمله اقدامات آقای نجفی در زمان حضورش در راس وزارت آموزش و پرورش در دولت آقای هاشمی بوده که از او چهره ای محبوب در میان فرهنگیان ساخته است .
به گفته ی آقای نیک نژاد ، ساختار فعلی آموزش و پرورش ناکارآمد است و تغییر سیاست ها و ساختارها به فردی نیاز دارد که تغییرات را با همدلی اعمال کند .
این فعال صنفی در پایان اظهار داشت : بهترین هدیه ی نمایندگان به فرهنگیان در آستانه سال تحصیلی جدید ، رای اعتماد به آقای نجفی است که شور و حال خاصی را در میان آنها ایجاد می کند . 

 

http://puyesh.net/fa/news/2171/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد