نامه ی اجرای حکم نامعلوم، بدون ابلاغ پیشین!

تارنگار : حقوق معلم

مهندس هاشم خواستار (عضو هیات مدیره ی کانون صنفی معلمان خراسان) جهت اجرای حکم ابلاغ نشده به دادگاه انقلاب مشهد فراخوانده شد.

امروز در اتفاقی بسیار عجیب خانواده ی مهندس هاشم خواستار با نامه ی احضاریه ی دادگاه انقلاب مشهد جهت اجرای حکم ابلاغ نشده برای آقای خواستار مواجه شدند! طبق این نامه ایشان باید ظرف سه روز برای اجرای حکم به دادگاه انقلاب مشهد برود.
غلامحسین دوستعلی مکی وکیل ایشان نیز از ابلاغ حکم اظهار بی اطلاعی کرده است...
گفتنی است که مهندس هاشم خواستار در فعالیتهای صنفی خود رنجهای بسیاری را متحمل شده است.او در سال 83 پس از هشت روز بازداشت در دادگاه انقلاب مشهد به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به دو سال حبس محکوم شد که به 3 سال حبس تعلیقی تبدیل شد.ایشان در سال 86 در دادگاه تخلفات اداری به کسر یک هشتم حقوق برای یکسال محکوم شد.سپس در سال 88 در دادگاه انقلاب مشهد بار اول به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به 6 سال حبس و در دادگاه تجدید نظر با تقلیل حکم به 2 سال حبس تعزیری محکوم گردید.که بدون حتی یک روز مرخصی دوره دو ساله ی زندان را در وکیل آباد گذراند و به دلیل افشاگری -نامه - وضعیت زندان ،جریمه ی 45 روز حبس اضافه را نیز در زندان وکیل آباد گذراند.
پس از آن انتظار می رفت که رنج های این معلم ارزشمند پایان یابد ولی با تاسف فراوان در سال 90 به دادگاه انقلاب مشهد احضار و به اتهام تشویش اذهان عمومی ،نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام به 6 میلیون تومان جریمه نقدی ، 3 سال ممنوعیت مصاحبه با رسانه ها و 3 سال ممنوعیت خروج از کشور محکوم شد که گمان می رود این حکم -بدون ابلاغ- مربوط به پرونده ی اخیر ایشان باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد