نامه ای به حسن روحانی

                                                 به نام خداوند جان و خرد

جناب آقای دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت ایران

با درود بیکران

شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان سراسر ایران بر خود بایسته می داند که :

سرزدن خورشید دولت اصلاح و اعتدال را از خاوران امید و تدبیر به جناب عالی و ملت سرافراز ایران و همه ی فعالان و کوشندگان دلسوز اصلاح طلب و اعتدال گرا شادباش گوید و از خداوند منان پیروزی روزافزون شما را خواستار شود.

جناب آقای روحانی اکنون که جنابتان مدنیت و شهروندی و حقوق تابعه ی لازم الاجرای آن را سرلوحه ی کار خویش قرار داده اید بنا نداریم مطالبات صنفی و معیشتی فرهنگیان را اکنون خواستار شویم. بدیهی است پس از استقرار دولت کریمه ی شما، انتظار می رود وقتی را اختصاص دهید تا حضوراً یا کتباً این مطالبات و انتظارات را به محضرتان ارائه دهیم.

در پایان در این بزنگاه تاریخی که بحران های گوناگون به لطف " نا اهل مردمانی نا پارسا " به این ملت بزرگوار تحمیل گردیده،آرزومندیم که به اصلی ترین درخواست فرهنگیان جامه ی عمل بپوشانید و " فرهیخته مردی دانشمند " که از پایگاه و جایگاه والایی در میان اندیشمندان و نظریه پردازان آموزش و پرورش برخوردار بوده و توان بالایی در مدیریت داشته و معتقد به پذیرش نهادهای مدنی و صنفی باشد را به وزارت این وزارت خانه ی کلیدی و مادر برگمارید.

دریاب کنون که دولتت هست به دست / کاین دولت و مُلک می رود دست به دست

شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان سراسر کشور

نظرات 1 + ارسال نظر
عبدی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ق.ظ

درود بر محمدرضا ی عزیز.
متن ارائه شده نوشته ی اصفهان است که برای آقای خاکساری و جهت نظرخواهی ارسال شده بوده است که ایشان بدون نظرخواهی از تشکل های دیگر و سرخود به خبرگزاریها ارسال شده است.پیشنهاد می کنم نامه ی سرگشاده ی شورای مرکزی که به تایید همهی کانونها رسیده را به عنوان پست بعدی کار کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد