دیدار با آیت الله محقق داماد

پنج شنبه چهاردهم دی ماه،چند تن از اعضای کانون صنفی معلمان ایران به دیدار آیت الله محقق داماد رفتند. این دیدار در ادامه پیگیری های پرونده ی معلمان دربند- رسول بداقی،محمود باقری  ...- و همچنین حکم تازه ی دبیر کل این تشکل انجام گرفت. یکی از تصمیم های گرفته شده در نشست سه شنبه دوازدهم دی ماهِ کانون صنفی- در دفتر وکیل علی اکبر باغانی، پیمان عطار- دیدار با افراد مستقل و آگاه نمودن آنها درباره ی وضعیت معلمان زندانی و حکم های کنش گران صنفی بود. در این دیدار بارها این پژوهشگر دینی- فرهنگی، از وضعیت به وجود آمده برای فرهنگیان در سال های گذشته،سخت اظهار نگرانی و تاسف نمود. شنیده ها حاکی از این است که محقق داماد در گشایش برخی از پرونده های کنشگران سیاسی- مدنی،تاثیر گذار بوده است. از این رو امیدواریم که با ورود به پرونده های معلمان در بند و فرهنگی ارزنده ای همچون علی اکبر باغانی نقش آفرینی نماید.

پنج شنبه چهاردهم دی ماه،چند تن از اعضای کانون صنفی معلمان ایران به دیدار آیت الله محقق داماد رفتند. این دیدار در ادامه پیگیری های پرونده ی معلمان دربند- رسول بداقی،محمود باقری ...- و همچنین حکم تازه ی دبیر کل این تشکل انجام گرفت. یکی از تصمیم های گرفته شده در نشست سه شنبه دوازدهم دی ماهِ کانون صنفی- در دفتر وکیل علی اکبر باغانی، پیمان عطار- دیدار با افراد مستقل و آگاه نمودن آنها درباره ی وضعیت معلمان زندانی و حکم های کنش گران صنفی بود. در این دیدار بارها این پژوهشگر دینی- فرهنگی، از وضعیت به وجود آمده برای فرهنگیان در سال های گذشته،سخت اظهار نگرانی و تاسف نمود. شنیده ها حاکی از این است که محقق داماد در گشایش برخی از پرونده های کنشگران سیاسی- مدنی،تاثیر گذار بوده است. از این رو امیدواریم که با ورود به پرونده های معلمان در بند و فرهنگی ارزنده ای همچون علی اکبر باغانی نقش آفرینی نماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدتقی سبزواری شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

دستت تان درد نکند . با این کارتان صد در صد موافقم. بسیار بجاست. رایزنی و لابی گری متاسفانه تا بحال در بین ما وجود نداشته

درود به جناب سبزواری عزیز، از دیدگاهتان سپاس گزارم. پاینده و تندرست باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد