زاهدی را عوض کنید و از فرهنگیان پوزش بخواهید

پیشنهادی به کمیسیون آموزش و تحقیقات : زاهدی را عوض کنید و از فرهنگیان پوزش بخواهید.

مهدی بهلولی،تارنمای فرهنگیان نیوز

با گذشت یک هفته از رآی گیری مجلس درباره ی وزیران دولت یازدهم و رای نیاوردن محمد علی نجفی،وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش،اعتراض و دلخوری های فرهنگیان همچنان ادامه دارد. به ویژه با گزارش هایی که در رسانه های رسمی کشور،از پشت پرده ی روز رآی گیری منتشر شد و سیاسی و ناتخصصی بودن رای نمایندگان بیش از پیش روشن گردید،بر دامنه ی اعتراض ها افزوده شده است. در این میان نقش کمیسیون آموزش و تحقیقات،و رفتار شگفت و سخت پرسش برانگیز تنی چند از این کمیسیون،همچون محمد مهدی زاهدی(رییس کمیسیون) و مهدی کوچک زاده،بیش از نمایندگان دیگر،محل بحث و گفت و گوست.

به هر رو انتظار بر این بود که کمیسیون آموزش،رفتار و برخوردی تخصصی داشته باشد و نه به زیان نجفی،شب نامه پخش کند! بی گمان "بهانه های کودکانه" ی نمایندگان کمیسیون(به تعبیر علی مطهری در گفت و گو با فارس) هر چه بود و هر چه کرد جایگاه این کمیسیون را نیز به نزد فرهنگیان سخت فروکاست.

از این رو پیشنهاد این است که عضوهای کمیسیون در نشست آینده ی خود،وارسی رفتارشان را در برخورد با نجفی در دستور کار بگذارند و برای جبران اشتباه خود و در همراهی با بیشترینه ی فرهنگیان کشور،ضمن بازنگری در ریاست کمیسیون،از فرهنگیان پوزش بخواهند.

http://farhangiannews.ir/view-10407.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد